Monday, April 18, 2011 0 luahan kata kamu...

aku rindu kamu....



dh agak lama akaq tak menjenguk kampung halaman
terasa rindu yang teramat mendalam
tapi keadaan tak mengizinkan
harap kalian suma paham
keadaan dan situasi yang terpaksa akaq lalui

akaq berharap masa itu akan menjelma nanti...\
akaq sayang kamu
akaq cinta kamu..
sungguh.......

Saturday, April 16, 2011 0 luahan kata kamu...

komen kurang ajar...



lepas masak akaq teruja tul nak tgk maharaja lawak minggu 3
maklum la nk langgan tak kuasa sbb semata-mata nk tgk ni
kne berabis duit
bukan akaq selalu tgk tv sangat kan
intenet kn ade, bukak je you tube tu

pas nabil, tgk sepah
dh tgk sepah tgk man
dh abis layan man, tgk lak amir

video


pergh...
pe la nasib amir,
nk wat lawak xjd..haru tul.
tertgk lak komen xtau la mamat ke minah
tapi dia punya komen memang xsyg mulut..
berbau kenegerian ni..


hello, tuan punya mulut
tak de orang nk dilahirkan bodoh..
igat senang ke nk melawak ni..klu nk kutuk mamat ni kutuk je la
jgn lak main kutuk-kutuk negeri lak
peserta lain pun ade gak wat lawak bangang
tak de ko kutuk negeri dia
memang akaq akui ketidakcerdikan si amir ni
tapi klu tak suka jgn la undi 
abis cite..

jgn sampai pasni ko kne gam 
tak pun kne saman ke
pada semua nak komen pun berpada-pada tau...


Bila hati mula berkata-kata :  Sensitiviti orang kne jaga...
 
;